5. 3. 2017.

Стихови за мајката

 Моите амбициозни шестоодделенци се неуморни во пишувањето стихови. Сега твореа за мајката, за жената. Жената треба да се почитува, да се вреднува и цени. СРЕЌЕН ПРАЗНИК!
                                   

 Мајка
Мајко моја мила
убава и силна
ти си сончев сјај
убава ко месец мај

Мајко моја мила
убава и силна
ти си мајски цвет
поубав од цел свет

Мајко моја мила
убава и силна
од очи златен сјај
те сакам најмногу знај

-Виктор Шуминоски

                                          




Мојата мајка

Мојата мајка е мила
нежна како свила
таа е убав шарен цвет
во целиот свет

Таа е  светло сонце
 што топло ме грее
убави, весели песни
секогаш со душа ми пее

Мојата убава мајка
многу ми е драга
секогаш среќна и весела
со најубава насмевка блага

-Мерлина Мевмедоска
Аделиса Имероска
Шехида Османоска


Мојата мајка

Мојата  прекрасна мајка
е волшебен цвет
прекриен со сончев сјај
во зелениот месец мај

Мојата  добра мајка
е мека и нежна свила
убава е мила
Мајка ми е самовила
-Евгенија Топузоска

               


Мојата мајка
В срце носам мајчин лик
како сонце тој ме грее

В мисли носам мајчин збор
како славеј да ми пее

Мајко мила, мајко моја
твојот глас е благ
Мајко мила, мајко моја
секој час со тебе е драг

- Седина Руфатоска

 За мајката
Мила моја мамо
најубава на свет
прекрасна како цвет

Твојата руса коса
мека  како свила
ти си  прекрасна самовила

-Анастасија Стефаноска

                                   




Мајка
Еден миризлив цвет
кој е најубав на цел свет
Тоа е мојата мам!
Таа ме порасна лесно,
еј, убава си песно!

Весели песни пее
насекаде насмевки лее
љубовта секогаш ја дари
како цвет со секакви шари

-Есма Рамадани
                                      

Мајка
Ја сакам мојата мајка
како принцеза од бајка
прекрасен шарен цвет
најубав во целиот свет

Кога мајка ми се смее
како топло сонце да грее
многу е драга и мила
вистинска самовила

-Емир Лутишоски
                   


За мојата мајка
Мајко моја мила
ти си самовила
ти си ми се` 
на овој свет

Јас тебе те сакам  
ти си мојот цвет
птица во слободен лет
 -Селма Дервишоска 

Песна за мајката

Твојата мисла мајко,
низ животот ме води,
многу ти благодарам
мила што ме роди

Твоите очи сјајни
како две езера бистри
ѕвезда си светла
планински полиња чисти
-Лејла Дервишоска

Букет
Букет со црвени рози
на мама ќе ѝ купам
од срце ќе ѝ го дарам
прегратка само ќе барам.

Букетот е прекрасен
со црвена свила покриен
миризлив и раскошен
со секави шари украсен.

 -Елдина Османоска





















Драги мајки, баби, тетки, стрини, почитувани жени! Вредните раце на учениците не само што твореа  убави стихови туку изработија и прекрасни честитки.
                                             СРЕЌЕН ПРАЗНИК!

1 коментар: